Select Page

‘Commercial excellence’ draait om het aligneren van sales en marketing vanuit strategisch perspectief. Snelle groeiers kunnen zo hun commercieel beleid een echte boost geven !

Expansieve kmo’s die hun commercieel beleid onder de loep willen nemen en versterken, hebben alle baat bij ‘commercial excellence’. In dit traject leer je hoe je jouw sales & marketing kan aligneren om de groei van je bedrijf een boost te geven.
Benny Van Calster (sales & marketing consultant) begeleidt de interactieve sessies, die theorie en werksessies combineren. Afhankelijk van het thema nodigen we een externe expert uit en krijg je praktijkgetuigenissen te horen. De bedoeling is om zoveel mogelijk ervaringen en kennis met elkaar te delen.

Programma

  • Sessie 1 – Sales & marketing alignment vanuit strategisch perspectief
    Inzichten in hoe beide departementen horen samen te werken, concepten van funnel management, customer intelligence als basis voor je strategie, product leadership vs. customer intimacy aanpak,…
  • Sessie 2 – Hoe je sales & marketing organiseren
    Rollen & verantwoordelijkheden, CRM & data driven aanpak, account-based markteting, customer centricity aanpak, offline & online marketing,…
  • Sessie 3 – Verkoopkanalen
    Verkoopkanalen zoals directe verkoop, integreren van distributiemarketing in je marketingaanpak, een push & pull plan opstellen om je merk te versterken,….
  • Sessie 4 – Sales enablement
    De kernprincipes van sales enablement, de rol van content marketing & platforms in sales enablement, sales & marketing automatisering.

 

Testimonial by (8) johan van gool | LinkedIn (VOKA adviseur & coach): ” Ik denk dat we het allemaal eens zijn dat we een interessant Lab gevolgd hebben. Er werden heel wat nieuwe inzichten ingebracht door Benny en er was veel interactie in de groep ”

MEEER INFO? of ben je zelf op zoek naar een trainer/consultant, contacteer me dan via contact-form